Królestwo Jordanii chlubi się zabytkowymi budowlami wpisanymi na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Do głównych atrakcji turystycznych tego kraju należą Petra z zespołem świątyń, grobowców i domów wykutych w skale, twierdze krzyżowców w Al-Karak i As-Szaubak, góra Nebo (Dżabal Naba) – miejsce śmierci Mojżesza, a wzdłuż Rowu Jordanu prowadzi szlak pielgrzymkowy do Mekki.
Kampania "Don’t litter" z września br. zachęca do większej troski o wizerunek kraju – do dbania o jego czystość. Przedstawia charakterystyczne kolumny wykonane ze śmieci i otoczone śmieciami. Sprawcami zanieczyszczeń środowiska są zarówno turyści, jak i sami Jordańczycy nie dbający wystarczająco o zabytki, które, gdy stracą swoje piękno, przestaną przyciągać zagranicznych gości, którzy z kolei napędzają dochodową gałąź jordańskiej gospodarki, czyli turystykę.
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce

