logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ANWIL edukuje technologów chemii
05.09.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ANWIL edukuje technologów chemii



ANWIL został patronem klasy o profilu technik technologii chemicznej w Zespole Szkół Chemicznych we Włocławku. Do klasy będzie uczęszczać 15 uczniów. W uroczystej inauguracji roku szkolnego 2016/2017 wziął udział Jacek Podgórski, Prezes Zarządu włocławskiej spółki.

Przemysł chemiczny w Europie jest – według danych Instytutu Chemii Fizycznej Państwowej Akademii Nauk – trzecim pod względem wielkości. Bezpośrednio i pośrednio zatrudnia trzy miliony osób. Jak podaje Polska Izba Przemysłu Chemicznego w 2015 r. powstało niemal 12 tys. miejsc pracy w branży chemicznej, co oznacza wzrost zatrudnienia o 4,7 proc. w stosunku do 2014 r. Firmy poszukują wykwalifikowanych pracowników, a rozwiązaniem może być tworzenie klas patronackich. Tą drogą postanowił pójść także ANWIL, który w marcu b.r. podjął decyzję o nawiązaniu oficjalnej współpracy z Zespołem Szkół Chemicznych we Włocławku.

Młodzież będzie pobierać naukę w systemie dualnym. Teorię będzie poznawać w Zespole Szkół Chemicznych, podczas gdy jej zastosowanie będzie ćwiczyć na praktykach zorganizowanych w spółce. Najlepsi uczniowie otrzymają również ufundowane przez włocławską spółkę stypendia naukowe oraz dofinansowanie do kosztów nauki, mogące sięgnąć do 1500 zł.

Krystyna Młotkowska, Dyrektor Zespołu Szkół Chemicznych, zwróciła uwagę, że dzięki współpracy szkoły z ANWIL-em program nauczania przyszłych techników technologii chemicznej dostosowany jest do potrzeb zgłaszanych przez spółkę, a zatem czas wdrożenia absolwentów do pracy w firmie znacznie się skróci. Będą oni bowiem już stosunkowo dobrze znać instalacje, które będą obsługiwać. 








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek