logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Amway wsparł survivalową wyprawę Jaśka Meli
01.10.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Amway wsparł survivalową wyprawę Jaśka Meli



Amway Polska zaangażował się w pomoc podopiecznym Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” w ramach partnerstwa na rzecz Ogólnopolskiego Programu Protezowania (OPP). Jednym z elementów współpracy jest wsparcie finansowe wyprawy w Bieszczady. W marcu br., podczas konferencji prasowej w siedzibie PAP, Anna Pietrzak, dyrektor naczelny Amway Polska, wręczyła Jaśkowi Meli czek na sumę 6.000 zł.

Wyprawa Bieszczady 2012 Survival Expedition ruszyła 20 września. Przygoda rozpoczęła się w miejscu, w którym zakończyła się zeszłoroczna podróż podopiecznych Fundacji Jaśka Meli. Organizatorzy zdobyli  doświadczenie podczas zeszłorocznej ekspedycji Beskid Niski 2011 Survival Expedition. Drużyna składa się z 10 niepełnosprawnych osób, z których większość stanowią podopieczni Fundacji.

Przygotowania do wyprawy trwały 5 miesięcy. W kwietniu odbył się rekonesans, podczas którego zaplanowano trasę. Przewidziano też różne utrudnienia, m.in. przeprawę wodną, nocleg na samodzielnie stworzonych katamaranach oraz trzydniową wyprawę rowerową. Uczestnikom pomagał Tomasz Deroń, instruktor survivalu. 

Współpraca pomiędzy Amway Polska i Fundacją Jaśka Meli „Poza Horyzonty” rozpoczęła się w 2011 roku podczas XXIII Biegu Niepodległości w Warszawie.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek