logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Amaro wręcza gwiazdkę, Nowak podziwia
12.11.2014
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci

Amaro wręcza gwiazdkę, Nowak podziwia

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Restaurator i szef kuchni Wojciech Modest Amaro (jedyny polski restaurator z gwiazdką Michelin) oraz krytyk kulinarny i teatralny Maciej Nowak razem pokazują małemu chłopcu, jak segregować odpady powstałe podczas wspólnego gotowania. Spot według scenariusza, którego współautorem jest Cezary Harasimowicz, powstał na zlecenie Ministerstwa Środowiska i ma zachęcić do segregacji śmieci. Jak tłumaczy nadawca kampanii, w polskich domach kosze na śmieci najczęściej znajdują się w kuchniach, stąd wybór bohaterów i umieszczenie ich w takiej przestrzeni.

Kampania pod hasłem "Segregujesz… i śmiecisz mniej!" jest realizowana w telewizji i internecie, w planach są także działania ambientowe (artystka Iza Rutkowska zaprosi mieszkańców osiedli do stworzenia instalacji z odpadów). Dodatkowe materiały informacyjne, a także filmy, artykuły i infografiki są dostępne na stronie kampanii www.nasześmieci.pl.

W ramach kampanii gminy będą mogły zapoznać się z dobrymi praktykami w angażowaniu mieszkańców do podjęcia segregacji, a także skorzystać z edytowalnych formatów oznakowań na pojemniki i worki na śmieci. Przedsiębiorcy będą zachęcani do wprowadzania ułatwień w recyklingu opakowań swoich produktów i segregacji odpadów w miejscu pracy. 



Nazwa kampanii:
Segregowanie od kuchni
Czas:
2014.11.4
Nadawca:
Ministerstwo Środowiska
Media:
Telewizja, internet, ambient
Wykonawca:
Artgraph, Flota Filmowa
Adresaci:
Gospodarstwa domowe, gminy, przedsiębiorcy
Hasło kampani:
Segregujesz... i śmiecisz mniej!





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek