logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Album Przekonań Spolity PR
28.06.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Album Przekonań Spolity PR



Agencja Spolita PR uruchamia projekt „Album Przekonań, czyli niebanalnie o sprawach istotnych”. Jego celem jest zaprezentowanie tematyki związanej z ideą społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw oraz ochroną środowiska za pomocą przygód głównych bohaterów opowiadania. Czytelnik zapozna się z wyzwaniami, które podejmują, a także, z reakcją innych na ich działania. Najczęściej spotykaną formą dialogu społecznego jest jego brak, ponieważ ludzie obojętnie przechodzą wobec problemów innych. Głównym zadaniem dziennika będzie zatem ilustracja przykładów, jak odpowiadać na aspołeczną postawę obojętności. Losy bohaterów wskażą na zagrożenia wynikające z braku lub złej reakcji. Czytelnicy będą mogli na podstawie konkretnych postaw bohaterów poznać zagadnienia z zakresu CSR.

Dziennik będzie prowadzony w formie internetowego blogu na stronie www.spolitapr.blox.pl.

Firmowe konto agencji na portalu Facebook zapewni każdemu zainteresowanemu czynny udział w kreowaniu świata bohaterów. Użytkownicy będą mogli oceniać ich postępowanie i mieć wpływ na każdorazowe rozwiązanie konkretnych problemów i wyzwań.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek