logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Adwokaci rolnictwa
06.07.2010
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko, Marketing regionalny

Adwokaci rolnictwa



Rolnicze obrazki pełne grozy: na drewnianą ścianę rzucają cień dorosły i dziecko, oświetla ich ognista łuna: "If their way of life is at risk, can ours be far behind?" (“Jeśli ich sposób życia jest zagrożony, czy z naszym nie jest podobnie?”). Druga ilustracja przedstawia złote kłosy zbóż, a za nimi niepokojące czołgi. Hasło wyjaśnia: "In the war to prevent our dependence on imported food, this is the front line" (“To linia frontu na wojnie w obronie naszej niezależności od importowanej żywności”).

Oba obrazy nawiązują do motywów niebezpieczeństwa i walki, i są częścią kampanii prowadzonj poprzez serwis AgriAdvocates.org, której patronuje Utah Department of Agriculture and Food. Kampania skierowana do mieszkańców stanu Utah, ma ich zachęcić do stania się „adwokatami rolnictwa”. Autorzy chcą uwrażliwić obywateli na największe problemy rolników i hodowców bydła i zachęcić się do włączenia w akcję poprzez czynną pomoc i większe zainteresowanie tą tematyką.

Portal skupia się na edukacji mieszkańców w trzech kwestiach: wspieranie lokalnego rolnictwa (dbanie o farmy i rancza, zachęcanie ludzi do pozostania w zawodzie rolnika i hodowcy), ochrona dzikiej przyrody w stanie Utah (zwrócenie uwagi na istotne korelacje między dobrym utrzymaniem powierzchni uprawnych i hodowlanych a stanem dzikiej przyrody) oraz stanie się bardziej samowystarczalnym (w kwestii produkowania żywności własnej i unikania jej importu). Każdy z tych tematów opatrzony jest komentarzem i krótkim filmem wyjaśniającym ważność poruszanych problemów.

Twórcy portalu zachęcają do zostania agroadwokatem poprzez dołączenie do listy mailingowej, polubienie stron Self-Sufficiency, Utah Economy i/lub Thriving Wildlife na Facebooku, rozpowszechnianie strony wśród znajomych, także przez umieszczenie linka na portalach społecznościowych. Autorzy podają też listę wskazówek dotyczących tego, co konkretnie można zrobić, aby wprowadzić zmiany i wspierać cele kampanii (przykładowo są to takie działania, jak: kupowanie żywności pochodzącej ze stanu Utah, bądź USA, wysyłanie listów do kongresmenów, przyłączenie się do Community Supported Agriculture, lektura artykułów dotyczących  rolnictwa i wiele innych).

Rolnictwo i hodowla stanowią 14% gospodarki stanu Utah.
A.Koim



Nazwa kampanii:
AgriAdvocates
Czas:
2010.7.1 - 2010.7.15
Nadawca:
Utah Department of Agriculture and Food
Media:
Prasa lokalna
Wykonawca:
Richter7 (Salt Lake City)
Adresaci:
Mieszkańcy stanu Utah
Hasło kampani:
If their way of life is at risk, can ours be far behind? (Jeśli ich sposób życia jest zagrożony, czy z naszym nie jest podobnie?);





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek