Prezentujemy najświeższą odsłonę słynnej niemieckiej kampanii „Mach’s mit” – z 2008 roku. Sama kampania rozpoczęła się w 1994 roku jako element programu „Nie daj szansy AIDS” zainicjowanego z kolei w 1987 roku. Jej celem jest upowszechnienie używania prezerwatyw, jako ochrony przez zakażeniem wirusem HIV. Rozpoznawalność kampanii w Niemczech sięga 90%., a jej wysoka skuteczność oceniana jest przez pryzmat ostatnich 10 lat, w których prezerwatywy stały się „normalnym” przedmiotem, takim jak wiele innych i są szeroko stosowane.
Kampania kierowana jest do młodych ludzi, a jej podstawowym założeniem kreacyjnym jest prezentowanie pozytywnych, zabawnych i śmiesznych scen z centralnie widocznymi kolorowymi prezerwatywami. Nośnikami akcji są plakaty i pocztówki dystrybuowane w klubach.
K. Figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza