Austriacka organizacja Aids Hilfe Wien zainicjowała w 2002 roku bardzo charakterystyczną kampanię „Belüg dich nicht selbst! Geh zum Test.” (Nie okłamuj się. Zrób sobie test) kierowaną do mężczyzn homoseksualnych i biseksualnych. W tamtym czasie określenie „bezpieczny sex” nie było tak powszechne, a ignorancja i lekkomyślność tylko wzmacniały tabu wokół AIDS i prezerwatyw. Z badań wynikało, że mężczyźni ufają swoim partnerom i wierzą, że jeśli ci byliby zakażeni HIV to na pewno powiedzieliby o tym. Ten nieco naiwny sąd stał się głównym motywem kampanii o oszukiwaniu się, która zachęcała do wykonania sobie testu na obecność wirusa HIV.
Reklamy pojawiły się na plakatach, na pudełkach zapałek i w internecie, a także na okładkach pism gejowskich.
K. Figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?