Road Safety Council, agenda Rządu Australii Zachodniej zajmująca się tematyką bezpieczeństwa drogowego w tym stanie, zainicjowała w ramach długofalowego programu „Drive safe. Arrive safe” kampanię „Belt up” wyraźnie i dobitnie ilustrującą konieczność zapinania pasów w samochodach. Hasło, którego w zasadzie wobec tak silnej kreacji mogłoby nawet nie być, brzmi „One click could change your future. Belt up.” (Jedno kliknięcie może zmienić twoją przyszłość. Zapinaj pasy.)
Kampania jest dziełem australijskiej agencji Marketforce.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?