Age UK to wiodąca brytyjska organizacja charytatywna, działająca na rzecz osób starszych.
Ich najnowsza kampania społeczna stanowi zaproszenie do ogólnokrajowej debaty na temat roli seniorów w szybko starzejącym się społeczeństwie. Proste pytanie: czemu dbamy o wiekowe dzieła sztuki a nie dbamy o wiekowych obywateli? można potraktować wręcz jako wyzwanie, zmuszające nas do przewartościowania hierarchii ważności i skoncentrowania się na tym, co naprawdę ważne i cenne.
Rozwiązaniem może okazać się wolontariat na rzecz osób starszych i włączenie się w działania organizacji – co stanowi dodatkowy cel kampanii.
O innej kampanii, ukazującej drastyczną rozbieżność między atencją okazywaną dziełom sztuki a lekceważeniem okazywanym seniorom, pisaliśmy TUTAJ.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
20.12.2024
Zaklęty krąg
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
16.12.2024
Polka u ginekologa