Repak to wiodąca irlandzka organizacja non-profit, zajmująca się ochroną środowiska. Ich najnowsza kampania ma na celu zmianę zachowań związanych z recyklingiem odpadów. – Badania przeprowadzone dla naszej organizacji w dwóch fazach, w latach 2023 i 2024, wykazały, że zarówno firmy, jak i społeczeństwo chcą postępować właściwie, jeśli chodzi o recykling, ale często nie są pewne, w jaki sposób – komentuje Zoe Kavanagh, dyrektor generalna Repak. – Co gorsza, w najbardziej skrajnych przypadkach może się to objawiać strachem oraz postępowaniem w stylu „lepiej nic nie robić, niż zrobić coś źle”.
Dlatego dla twórców kampanii najistotniejszy był motywujący charakter projektu. Udało się go uzyskać za pomocą intrygującego pomysłu wizualnego: otóż za bohaterami grafik i filmu „podążają” odpady przez nich wygenerowane. Sedno w tym, że śmieci nie zachowują się w „agresywny” sposób – po prostu unoszą się w powietrzu, niczym ryby w wodzie.W efekcie aż prosi się, by po nie sięgnąć i coś z nimi zrobić. Najlepiej prawidłowo je sortując.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie