Indyjskie oddziały The International Advertising Association (IAA) oraz Klubu Rotariańskiego (Rotary District 3141) zorganizowały konkurs ‘Autism Awareness Contest’ na kampanię społeczną, zwiększającą świadomość odnośnie zaburzeń ze spektrum autyzmu.
Poniższy, zwycięski projekt został oparty na prostym, ale chwytliwym pomyśle. Wizualizacje dziecięcych wersji wybitnych osobistości: Alberta Einsteina, Leonarda da Vinci oraz Karola Darwina zostały zestawione z ich osiągnięciami w wieku dorosłym. Każdy z wymienionych geniuszy – o czym zapewne większość z nas nie wie – miał zaburzenia ze spektrum autyzmu. Co nie przeszkodziło im stać się jednymi z najważniejszych naukowców i twórców w historii, znanymi z nieocenionego wkładu w rozwój ludzkości. Kampania Autism Awareness stanowi formę apelu o rozpoznanie i pielęgnowanie potencjału dzieci autystycznych.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Pokolenie Z najmniej skłonne do sortowania śmieci i recyklingu
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
18.10.2024
Chandra a depresja — czym się od siebie różnią?