Kampania „Be safe” pod hasłem „Nobody wants to get chlamydia/syphilis/HIV” (Nikt nie chce dostać chlamydii/kiły/HIV) przypomina o istnieniu „dyskretnych” chorób – przenoszonych drogą płciową – i przekonuje do zabezpieczenia się przed nimi poprzez używanie prezerwatyw. Zakażenie partnera seksualnego którymś z wirusów pokazano w reklamach jako podarowanie mu niechcianego prezentu.
Kampania została zainicjowana przez Ministerstwo Zdrowia i Służb Społecznych Kanady w maju br., a wykonała ją agencja Lg2 z Québeku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?