W 1999 roku firma Benetton, przy pomocy fotografa Oliviera Toscaniego, zainicjowała kampanię „Against Venice/For Venice”. Jej celem było zwrócenie uwagi na problemu Wenecji – miasta zabytkowego, unikalnego na skale światową – pogrążającej się w brudzie i smrodzie. A przy tym tonącego. Sława Wenecji przyciąga tysiące turystów, którzy z jednej strony są ogromnym wsparciem finansowym dla miasta, a z drugiej – utrapieniem. Mieszkańcy Wenecji wykazują jednak zadziwiającą obojętność na rosnące zniszczenie i zanieczyszczenie miasta.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza