Najmodniejsza torebka (na zwłoki)
W Kanadzie średnio co 48 godzin zostaje zabita kobieta. Z reguły przez mężczyznę. Tylko dlatego, że jest kobietą.
Kampania „The Body Bag For Her” miała swoją premierę 25 listopada 2023, podczas Międzynarodowego Dnia Eliminacji Przemocy wobec Kobiet (International Day for the Elimination of Violence Against Women). Jej twórcom zależało przede wszystkim na tym, by odbiorcy zrozumieli różnicę pomiędzy zabójstwem a kobietobójstwem, czyli zbrodnią ze względu na płeć (gdyby ofiara była mężczyzną, nigdy nie straciłaby życia). Dlatego sięgnęli po przewrotne skojarzenia worka służącego do transportu zwłok z designerską torebką, za którą kobiety – i tylko kobiety – dałyby się zabić. I to, niestety, całkiem dosłownie:
Uzupełnieniem kampanii jest petycja, wzywająca władze Kanady do systemowego zajęcia się kwestią przemocy ze względu na płeć.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów