Kreacje / printy, Kampanie, Grecja, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 29.09.2023
Do ostatniego okruszka
Boroume to grecka organizacja non-profit, której misją jest m.in. walka z marnowaniem żywności. I która walkę tę promuje za pomocą niebanalnych kampanii społecznych. Tym razem ideę zero waste ukazano za pomocą dość nieoczywistej metafory, przyrównującą przeznaczoną do wyrzucenia porcję spaghetti z mopem, który zbiera z podłogi wszystko, do ostatniego okruszka.
Kampania społeczna „Spaghetti Mop” miała swoją premierę 29 września 2023 roku, podczas Międzynarodowego Dnia Świadomości na temat Strat i Marnowania Żywności.
O innych kampaniach społecznych organizacji Boroume pisaliśmy TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ. Za wszystkie projekty odpowiada agencja Out To Lunch z Aten.
Nazwa kampanii:
Spaghetti Mop
Czas:
2023.9.29
Kraje:
Grecja
Nadawca:
Boroume
Media:
print, digital
Wykonawca:
Out To Lunch, Athens, Greece
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki