Minimalistyczna forma plakatów w czarno-bieli powoduje, że fotografie nabierają bardzo subtelnego i artystycznego wyrazu. Kontrastuje to z wybuchającym tyłem głowy, z której wylatuje samochód.
Strona wizualna odgrywa w kampanii bardzo ważną rolę, szczególnie jeśli ma być realizowana w formie plakatów. W przypadku kreacji dla „Don’t Drive Drunk Foundation”, przygotowanej przez tajski oddział agencji Leo Burnett, można odnieść jednak wrażenie, że chęć przygotowania ładnego obrazu stała się ważniejsza od przekazywanej treści. Ciekawa wizualizacja nie zawsze musi się przekładać na skuteczność.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej