Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 14.09.2022
Choć będę szła ciemną doliną
Trudno wyobrazić sobie codzienny heroizm samotnych matek, dlatego twórcy fińskiej kampanii społecznej postanowili przyrównać je postaci z bajki. Bohaterka projektu A Single Mom została ukazana jako odważna opiekunka, która śmiało przeprowadza przerażone dziecko przez połamaną, spróchniałą kładkę. Ani burza, ani noc, ani rwąca rzeka jej nie straszne. W końcu jest samotną matką.
Kampania powstała na zamówienie The Salvation Army (Armii Zbawienia).
Nazwa kampanii:
A Single Mom
Czas:
2022.5
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
The Salvation Army
Media:
print
Wykonawca:
Make it Simple, Helsinki, Finland
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!