Kreacje / printy, Kampanie, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą
────── 11.07.2022
Uwaga! Zły You Tube!
Szacuje się, że każdego miesiąca You Tube jest odwiedzany przez około dwa miliardy zalogowanych użytkowników. Najpopularniejszym filmem w serwisie jest, rzecz jasna, Baby Shark Dance, który obejrzano już niemal 11 miliardów razy (stan na pierwszą połowę lipca 2022).
Przy tak astronomicznych liczbach należy brać pod uwagę, że znaczna część zawartości You Tube’a to treści, które nie powinny być oglądane przez nikogo, zwłaszcza przez dzieci i młodzież: cierpienie, skrajna bieda, przemoc, czy pornografia. O czym przypomina kampania studencka, zrealizowana na University of Wollongong w Dubaju.
Nazwa kampanii:
Beware of malicious content on youtube.
Czas:
2022.7
Kraje:
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Media:
print
Wykonawca:
advertising school: University of Wollongong, Dubai, United Arab Emirates
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie