Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Edukacja, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 21.04.2022
Z tylnego siedzenia
Niebezpieczeństwo korzystania ze smartfonów podczas prowadzenia samochodu to jeden z najczęstszych tematów kampanii społecznych – i to pod każdą szerokością geograficzną. Twórcy grafik i filmów prześcigają się w pomysłach, jak zniechęcić zwłaszcza młodych kierowców do ryzykownych zachowań. Czasem sięgają po działania niestandardowe i szokujące, o czym pisaliśmy m.in. TUTAJ.
Twórcy brytyjskiej kampanii społecznej, zatytułowanej Guardian Mates, postanowili podejść do tematu od innej, nieco lżejszej i dowcipniejszej strony. Pokazali, co by się stało, gdyby osoby, z którymi chcemy się skontaktować podczas jazdy, naprawdę pojawiły się w samochodzie.
No i co, nadal chcesz jednocześnie siedzieć na czacie i prowadzić?
Nazwa kampanii:
Guardian Mates
Czas:
2022.3.30
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Think!
Media:
film
Wykonawca:
VMLY&R, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów