W lutym 2008 roku amerykański oddział Habitat for Humanity, przy pomocy agencji reklamowej Door Number 3, zrealizował kampanię fundrisingową na rzecz najbiedniejszych mieszkańców Teksasu, których nie stać na budowę własnego domu. Każdy plakat kampanii to inna historia życia. Organizatorzy przekonują, że brak odpowiedniego miejsca do życia może doprowadzić do wykluczenia społecznego – przykładowo dzieci, które nie mieszkają w domu mają duże trudności z nauką, a potem z dostaniem się do szkoły średniej. Niski poziom wykształcenia skutkuje mniejszą szansą na polepszenie bytu sobie i swojej rodzinie. To sytuacja, w której bieda generuje biedę.
Habitat for Humanity jest pozarządową organizacją chrześcijańską, której celem jest pomoc niezamożnym rodzinom w zbudowaniu własnego mieszkania. Działa w 100 krajach, gdzie zbudowała 200 tysięcy domów. Średnio na świecie co 24 minuty powstaje nowy habitatowski dom.
2 miliardy ludzi na całym świecie cierpi z powodu braku właściwego miejsca do życia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?