Podróż, której finałem jest śmierć
Epidemia opiatowa to jeden z najpoważniejszych kryzysów nękających współczesne Stany Zjednoczone. Szacuje się, że każdego dnia ponad 100-150 osób umiera w USA z powodu przedawkowania opioidów takich jak heroina, morfina, oksykodon czy fentanyl. Szczególnie ten ostatni przynosi tragiczne żniwo – jest substancją 50-krotnie silniejszą od heroiny, więc nawet niewielkie jego dawki niosą śmiertelne zagrożenie. Więcej na temat epidemii opiatowej w USA można przeczytać TUTAJ oraz TUTAJ.
CDC (Centers for Disease Control and Prevention) – agencja rządu federalnego USA, wchodząca w skład Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej – zamówiła kampanię edukacyjną pod hasłem Drugs don’t come with an ingredients list (czyli w luźnym tłumaczeniu: do narkotyków nie jest dołączona lista składników). Akcja ma na celu zwiększenie świadomości ryzyka związanego z zażywaniem substancji na bazie opiatów.
Film stanowiący podstawę kampanii został zrealizowany w technologii 3D i stanowi formę mrocznej, psychodelicznej podróży w głąb uzależnienia. Nieustanny ruch, przelewanie się kształtów i faktur, przypominają, że nałóg wiąże się z brakiem kontroli i niemożnością powiedzenia „stop”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!