Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 02.12.2021
Nie ma LGBT bez T
2021 rok okazał się dla osób transpłciowych czasem zabójczym – wraz ze wzrostem transfobii wzrosła również liczba morderstw z nienawiści. Dodatkowo organizacja LGB Alliance otwarcie wzywa, by ze skrótu LGBT – oznaczającego odpowiednio lesbijki, gejów, osoby biseksualne oraz trans – usunąć ostatnią literę i tym samym niejako wymazać istnienie osób trans ze społeczeństwa.
W odpowiedzi GAY TIMES oraz agencja Grey London zrealizowali kampanię społeczną opartą na prostym pomyśle lingwistycznym: z przekazu wyeliminowano literę „t” przez co stał się on nie tylko niekompletny, ale też po prostu niezrozumiały:
Więcej na temat inicjatywy #WithTheT można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Incomplete Without the T
Czas:
2021.11.29
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
GAY TIMES Amplifund
Media:
film
Wykonawca:
Grey London, United Kingdom
Hasło kampani:
#WithTheT
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie