Kreacje / printy, Kampanie, Boliwia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 13.05.2021
Prawdziwe niebezpieczeństwo czyha w domu
Wraz z pandemią Covid-19 wybuchła kolejna epidemia – znacznie mniej widoczna i w związku z tym trudniejsza do uchwycenia: epidemia przemocy domowej.
Kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie boliwijskiej organizacji Fundacion Viva, miała dwa cele: po pierwsze, poinformować ofiary, w jaki sposób mogą szukać pomocy (aplikacja, darmowa infolinia), po drugie, uwrażliwić społeczeństwo na łatwość, z jaką przemoc domową da się ukryć przed okiem osób postronnych.
Nazwa kampanii:
Danger at home
Czas:
2021.3.24
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Boliwia
Nadawca:
Fundacion Viva
Media:
print
Wykonawca:
Adtelier 3640, Bolivia
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie