We wrześniu 2003 roku angielska organizacja Cancer Research rozpoczęła kampanię Death Repackaged demaskującą znaczenie informacji umieszczanych na opakowaniach papierosów o ich lekkości i łagodności. Pozornej – jak wskazują organizatorzy. Napisy te wprowadzają palaczy w błąd, ponieważ nieprawdą jest, że papierosy typu „light” lub te o niższej zawartości substancji smolistych są mniej rakotwórcze czy też „zdrowsze”. Są tak samo niebezpieczne dla zdrowia jak zwykłe. Kampanię całkowicie sfinansował Brytyjski Departament Zdrowia, a kreację przygotowała agencja Bartle, Bogle and Hegarty.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?