#GłosemZwierząt – zwierzęta tak samo jak my, szukają miłości
Bezdomność zwierząt w Polsce to ogromny problem. Świadoma tej sytuacji Fundacja Głosem Zwierząt, wsparta głosem najlepszych polskich aktorów, pokazuje, że spragnione miłości zwierzaki są idealną odpowiedzią na samotność ludzi, szukających szczerego uczucia.
W kampanii możemy zobaczyć Agatę Buzek, Justynę Wasilewską, Katarzynę Żak, Bartosza Bielenię, Jacka Braciaka oraz Sebastiana Stanki Stankiewicza. Wszyscy wcielili się w postaci, które – kierowane zupełnie odmiennymi motywacjami – postanowiły przełamać nieśmiałość i szukać miłości przed kamerą, w formie popularnych niegdyś anonsów matrymonialnych.
Wiemy, jak ciężko wolontariusze Fundacji pracują na co dzień. Ale nie poddają się, bo najważniejsze są chwile, gdy zwierzakom udaje się znaleźć dobry dom i miłość. I to chcieliśmy pokazać – mówi Maria Połońska, CEO w agencji kreatywnej Kreatik, odpowiedzialnej za koncepcję spotu.
Zależało nam, aby pokazać, że decyzja o przygarnięciu psa lub kota, to tak naprawdę decyzja o wyborze członka rodziny. Schroniska i fundacje pełne są potencjalnych przyjaciół, którzy marzą o tym, by znaleźć kochający dom. O tym jest nasza kampania. O miłości i przyjaźni – mówi Alicja Gaca, Prezes Fundacji Głosem Zwierząt.
Za koncepcję spotu odpowiada agencja Kreatik, za produkcję i reżyserię Andiamo.
Fundacja Głosem Zwierząt jest organizacją pożytku publicznego założoną w 2011 roku. Od początku istnienia promuje postawę „nie kupuj, adoptuj”, do której nawiązuje kampania społeczna #GłosemZwierząt. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://pokochaj.glosemzwierzat.pl/, na której Fundacja zaprasza do świadomej dobroczynności, adopcji zwierząt bezdomnych oraz przekazania 1% podatku i finansowego wsparcia prowadzonych przez nią działań.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca