W czerwcu br. w Szwecji miała miejsce kampania „Use a condom” organizacji Lafa z hasłem „Stockholm celebrates sex. Join the fun at condom08.nu”. Zachęcała do odwiedzenia strony internetowej, która z kolei opisuje zalety prezerwatyw (ochrona przed niechcianą ciążą oraz licznymi chorobami). Ciekawe, że kampanię o antykoncepcji promują niezahamowane wystrzałowe strumienie mleka (…?). Można domniemywać, że symbolizują one radość i swobodę, którą daje właśnie prezerwatywa, hamując rzeczy niepożądane, a nie powstrzymując pożądania. Kreację wykonała agencja Ester ze Sztokholmu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę