W czerwcu br. w Szwecji miała miejsce kampania „Use a condom” organizacji Lafa z hasłem „Stockholm celebrates sex. Join the fun at condom08.nu”. Zachęcała do odwiedzenia strony internetowej, która z kolei opisuje zalety prezerwatyw (ochrona przed niechcianą ciążą oraz licznymi chorobami). Ciekawe, że kampanię o antykoncepcji promują niezahamowane wystrzałowe strumienie mleka (…?). Można domniemywać, że symbolizują one radość i swobodę, którą daje właśnie prezerwatywa, hamując rzeczy niepożądane, a nie powstrzymując pożądania. Kreację wykonała agencja Ester ze Sztokholmu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?