Kontrowersyjna akcja angielskiej organizacji Barnardo’s Giving children back their future z przełomu 1999/2000 wywołała w mediach brytyjskich wielką dyskusję. Siedem reklam prasowych przedstawia dzieci w sytuacjach z dorosłego życia jako przewidywanych sposobów na ich przyszłe zachowania. Zejście na tzw. złą drogę jest konsekwencją nieszczęśliwego dzieciństwa i zaniedbania ze strony rodziców. Organizatorzy przekonują ich, że dzieciństwo to najważniejszy etap w życiu człowieka, i że ono decyduje o wyborach, jakie ich dzieci będą podejmować w przyszłości. Pod koniec trwania akcji stworzono dodatkową czarno-białą reklamę tłumaczącą wybór stylu kreacji poprzednich. Kampanię zrealizowała agencja Bartle, Bogle and Hegarty.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?