Od dwóch tygodni w Krakowie znajdowały się billboardy z postacią Sherlocka Holmesa i pytaniem „Pamiętasz?”. 4 grudnia w ich miejscu zostały umieszczone uzupełnione kreacje – detektyw przez lupę ogląda „dowody zbrodni”, czyli pozostawione w miejscu publicznym śmieci.
Pytanie z teasera, umieszczonego w 89 punktach w Krakowie, zostało rozwinięte: „Pamiętasz? Metal/Papier/Plastik zbieraj selektywnie do żółtego pojemnika lub żółtego worka” „Pamiętasz? Szkło zbieraj selektywnie do zielonego pojemnika lub żółtego worka”. Kampania ma dwa podstawowe cele – przypomnienie o tym, że wyrzucanie śmieci na ulicę jest wykroczeniem oraz przypomnienie o zasadach segregacji odpadów.
Kampanię dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w Krakowie przygotowało Red Star Media.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia