Australijskie organizacje ekologiczne Voiceless i Animals Australia zorganizowały z pomocą agencji Loud z Sydney w październiku 2007 roku kampanię „Recipe” ukazującą pod pozorem przepisu kuchennego okrutne kulisy produkcji mięsa. Każdy „przepis” to odrębna geneza zaprezentowanego pięknie podanego dania. „You can change how they live” – brzmi hasło kampanii. Reklamy nie zachęcają do wegetarianizmu – przekonują do kupowania tych produktów mięsnych, które mają oznaczenie „free-range”, czyli które powstały na farmach, w których zwierzęta – mimo, że przeznaczone na ubój – traktowane są z poszanowaniem ich naturalnych zachowań i potrzeb.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę