Tajemnicza czarna plama w Tajwanie
W związku z narastającym problemem nadużywania telefonów komórkowych i urządzeń elektronicznych w Tajwanie operator sieci 3G Taiwan Star przedstawił interaktywną kampanię CSR pod hasłem „Black spot” (czarna plama). Taiwan Star wraz z agencją Dentsu staje w ten sposób do walki z rakiem oczu. Zagrożenie spowodowane jest przez częste napromieniowanie światłem niebieskim z ekranów smartfonów i innych urządzeń elektronicznych.
Organizacja chcąc zwrócić uwagę na brak świadomości dotyczącej szkodliwego promieniowania wśród mieszkańców Tajwanu – we współpracy z 28 głównymi markami urządzeń elektronicznych – realizuje zintegrowaną kampanię. W celu uświadamiania o szkodliwych konsekwencjach promieniowania stworzono kreacje naocznie przemawiającą – do wzroku. W Światowy Dzień Wzroku na wszystkich oficjalnych stronach internetowych jak i aplikacjach mobilnych oraz zewnętrznym cyfrowym oznakowaniu pojawiły się czarne plamy.
W ten sposób realizatorzy zwracają uwagę na niebezpieczeństwo nadmiernego korzystania z urządzeń.
Opublikowany przez 台灣之星 Środa, 8 sierpnia 2018
Dzięki działaniom kampanijnym Taiwan Star chce zwrócić uwagę na ryzyko zachorowania na raka oczu. Realizatorzy pragnęli podnieś świadomości mieszkańców Tajwanu i wzbudzić zainteresowanie poruszanym tematem.
Organizatorzy akcji Black spot, w nietypowy sposób podchodząc do problemu, zdecydowali się na terapię szokową. Aby skutecznie komunikować się z opinią publiczną zastosowali nowatorską metodę uwidacznia objawów zwyrodnienia plamki żółtej. W ten sposób udało się bezpośrednio przemówić do odbiorców, zwrócić uwagę i skłonić do przemyśleń.
Mysterious Black Spots by Taiwan Star
It's too late when you start seeing black spots. Remember to take a 5-minute break to relax and roll your eyes for every 30 minutes of phone usage.A CSR initiative by 台灣之星, winner of Asia Responsible Enterprise Awards 2018 – Health Promotion Category #AREA2018
Opublikowany przez Enterprise Asia Czwartek, 7 czerwca 2018
Dzięki kampanii organizatorom udało się zaszokować odbiorców i tym samym pomóc im doświadczyć niebezpiecznych skutków choroby. Aby dodatkowo wzmocnić przekaz projektu realizatorzy podjęli kolejne działania. Prowadząc w szkołach podstawowych lekcje propagujące pielęgnację i dbałość o oczy, przybliżyli temat utraty wzroku dzieciom, których reakcje miały na celu skłonić ich rodziców do zmiany zachowań.
Z nagrań z reakcjami osób, które zobaczyły czarną kropkę, wywiadów z nimi i reakcji dzieci, którym przybliżono ryzyko utraty wzroku u rodziców powstała wymowna kampania internetowa. Dzięki akcji udało się szybko pobudzić odbiorców do zwrócenia uwagi na dbałość o zdrowie oczu.W mniej niż dwa tygodnie film obejrzało ponad 43 miliony ludzi, którzy udostępniało go również znajomym i rodzinie w mediach społecznościowych. Zainteresowanie tematem zwyrodnienia plamki żółtej było wpisywane w wyszukiwarce internetowej częściej niż kiedykolwiek wcześniej. 98% społeczeństwa zadeklarowało chęć zmiany zachowań. Kampania pojawiła się również w mediach, i wywołała szerokie zainteresowanie tematem. Zarządzono nawet by zwyrodnienie plamki żółtej stało się obowiązkową częścią kontroli zdrowia w pracy.
Informacje kontaktowe znajdują się na stronie agencji http://www.dentsu.com.tw oraz w social mediach
天寒地凍❄️年味正濃?異鄉人必備?388隨你講想家 一刻都不用多等 報平安 一分鐘都不會少講搭高鐵來回北高還有剩#全新隨你講月租188起#網外市話最高爆送900分鐘#保證終身一價到底#台灣之星最高CP值 — Wyświetlone produkty: 全新隨你講$188起.
Opublikowany przez 台灣之星 Poniedziałek, 28 stycznia 2019
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu