Carrefour Polska partnerem IV Narodowego Kongresu Żywieniowego
W jaki sposób walczyć z otyłością najmłodszych? Jak rozpoznać zaburzenia odżywiania u młodzieży? – na te pytania odpowiadali eksperci podczas IV Narodowego Kongresu Żywieniowego organizowanego przez Instytut Żywności i Żywienia. Kongres miał miejsce 25 i 26 stycznia na PGE Narodowym. Carrefour Polska został partnerem tego wydarzenia. Zaangażowanie w kongres to element realizacji strategii transformacji żywieniowej firmy.
IV Narodowy Kongres Żywieniowy poświęcony zaburzeniom odżywiania u dzieci i młodzieży miał miejsce 25 i 26 stycznia na PGE Narodowym w Warszawie. Podczas dwóch dni wykładów, debat i spotkań z ekspertami poruszono m.in. problem trudnej walki z nadwagą i otyłości wśród dzieci i młodzieży. Eksperci przybliżali też zagadnienia bulimii i anoreksji – zaburzeń odżywiania u nastolatków oraz podpowiadali w jaki sposób zadbać o zdrowie i kondycję, by cieszyć się nimi od najmłodszych lat. Szczegółowe informacje o działaniach podejmowanych przez Instytut Żywności i Żywienia znajdują się TUTAJ
Opublikowany przez Agata Mianowany Woźniak Czwartek, 20 września 2018
Carrefour, w trakcie kongresu, zorganizował stoisko, na którym przybliżył założenia strategii transformacji żywieniowej oraz Act For Food – ogólnoświatowego programu konkretnych działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości.
Opublikowany przez Act For Food Factory Poniedziałek, 5 listopada 2018
Uczestnicy wydarzenia mogli lepiej poznać gamę „Jakość z Natury”, produkty Carrefour BIO i inne artykuły dostępne na „Zdrowej Półce Carrefour”. Przedstawiciele sieci chętnie opowiedzal też o specjalnym systemie oznakowania produktów SENS.
– Nasze zaangażowanie w IV Narodowy Kongres Żywieniowy jest spójne ze strategią transformacji żywieniowej, którą realizujemy globalne. Jako sieć dużej dystrybucji, mamy świadomość, jak ważne jest kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych od najmłodszych lat. Dlatego na naszym stoisku przybliżymy przykłady naszych konkretnych działań, które promujemy w ramach programu Act For Food oraz opowiemy o Uproszczonym Systemie Znakowania Wartością Odżywczą (SENS). To jedyne na polskim rynku, dodatkowe oznaczenia na opakowaniach produktów marki własnej i produktów dostępnych na wyłączność w Carrefour, które pomagają klientom dokonywać właściwych decyzji zakupowych, a przez to dbać o zdrowie i utrzymać zbilansowaną dietę – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.
Celem Carrefour jest zostać światowym liderem w zakresie zmiany żywienia dla wszystkich. Sieć chce ofertować klientom zdrowsze produkty, wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego, z gwarancją identyfikalności i w przystępnej cenie. Realizując strategię transformacji żywieniowej, Carrefour zachęca również Polaków do regularnego uprawiania sportu i propaguje zdrowy stylu życia wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych. Firma wspierane imprezy biegowe w wybranych miastach w Polsce. Od 2017 roku Carrefour Polska jest także głównym partnerem wyścigu Tour de Pologne.
Kilka składników, a smaków bez liku. Przekonaj się, że przygotowanie eleganckiej przystawki na uroczystą kolację jest w…
Opublikowany przez Carrefour Sobota, 26 stycznia 2019
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
Zrób batoniki, które w zimę dadzą Ci energetycznego kopa, a poza tym to sama pychota!
Opublikowany przez Carrefour Piątek, 18 stycznia 2019
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu