„Was last night really worth it?” (Czy miniona noc była tego naprawdę warta?) to główne hasło kampanii i szeregu działań podejmowanych na rzecz budowania kultury picia alkoholu przez organizację Alcohol Advisory Council z Nowej Zelandii. Nadużycie alkoholu skutkuje nie tylko indywidualnie odczuwanym następnego dnia złym samopoczuciem – dyskomfort przebywania z osobą na tzw. kacu rozprzestrzenia się też na inne osoby – rodzinę, współpracowników, znajomych. Skutek „złego” picia to też upokorzenie wobec swoich dzieci i wstyd wobec pracodawców. „It’s not the drinking, It’s how we’re drinking” – rzecz w tym, aby umieć pić – rozsądnie i z umiarem każdy rodzaj alkoholu.
Kampania realizowana przez agencję Clemenger BBDO z Nowej Zelandii odbyła się w kwietniu br. (cztery pierwsze prezentowane kreacje), a poprzednia edycja miała miejsce w marcu 2005 roku (cztery kolejne).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?