Warto czytać! – komunikuje Biedronka i od lat kreuje modę na książki. Ma na tym polu swoje sukcesy: bo aż 1 mln książek o przygodach sympatycznych Słodziaków jest już w rękach klientów. W ramach akcji „Gang Słodziaków” wydano dwie publikacje. Jak uznają liderzy akcji „Ksiażki najprawdopodobniej stały się absolutnymi bestsellerami 2018”.
– Już niemal od 10 lat książki są stałym elementem oferty Biedronki – można je znaleźć we wszystkich sklepach sieci. Z roku na rok są coraz bardziej popularne. Jednak efekt naszej akcji „Gang Słodziaków”, czyli 1 mln wydanych egzemplarzy obu części przygód Słodziaków przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że w tak pozytywny sposób udało nam się wpłynąć na zwyczaje czytelnicze Polaków – mówi Piotr Szymanowicz, lider akcji „Gang Słodziaków”.
Książki „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków” oraz „Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków” można było odebrać za darmo po zebraniu 15 naklejek w ramach ostatniej akcji lojalnościowej Biedronki „Gang Słodziaków”; można je także było kupić w atrakcyjnej cenie 9,99 zł/szt. W ramach akcji do zdobycia były również maskotki. Cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że Biedronka zamówiła ich trzy dodatkowe dostawy. Ostatnia trafiła na półki sklepu na przełomie roku.
Biedronka zaprzyjaźnia klientów z czytaniem
Biedronka podejmuje wiele starań, by zachęcić klientów do czytania. Dzięki tym aktywnościom tylko w ciągu ostatnich trzech lat Biedronka sprzedawała rocznie średnio ok.12 mln egzemplarzy książek.
Zobacz ofertę i przepisy na www.biedronka.pl/pl/kuchnia-wloska
Opublikowany przez Biedronka Niedziela, 1 lipca 2018
Dużą akcją Biedronki promującą czytelnictwo jest konkurs Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci, skierowany do debiutujących pisarzy i ilustratorów. Do tej pory w ramach projektu ukazały się tytuły: „Szary domek”, „Córka bajarza”, „Nieustraszony Strach na Wróble”, a od 26 listopada br. w sklepach sieci można kupić najnowszą książkę laureatki Piórka, pt. „Mały Saj i wielka przygoda”. Tytuły wydane w efekcie wszystkich czterech edycji konkursu sprzedały się już w 130 tys. egzemplarzy.
Biedronka, we współpracy z Fundacją „Czas dzieci”, organizowała też skierowany do dzieci „Ostry Dyżur Literacki”. W ramach przedsięwzięcia dzieci otrzymywały symboliczną receptę na książkę wraz z zaleceniami pomagającymi rozwijać kompetencje czytelnicze.
Opublikowany przez Czerwionka-Leszczyny Poniedziałek, 1 października 2018
Wczoraj na targach leczyłyśmy i małych i dużych! Ten na leżaku to szczególny przypadek chronicznego zaczytania… Nieuleczalny! A książka w łapkach pacjentki rewelacyjna, dawno takiej nie czytałam. Polecam!
Opublikowany przez Agnieszkę Karp-Szymańską Piątek, 26 października 2018
Biedronka nie zapomina również o dorosłych. Sieć nie tylko rozbudowuje ofertę książkową dla nich, cyklicznie wprowadzając na półki zarówno klasyki literatury, jak i najnowsze bestsellery. Dodatkowo prowadzi też akcje specjalne, w ramach których klienci mają możliwość sięgnięcia np. po książki nominowane do nagrody NIKE, a w zeszłym roku dzieła noblisty Ishiguro Kazuo. Biedronka organizuje także akcje promujące ofertę książkową, jak np. „2 mln książek za 4,99 zł”.
Opublikowany przez Biedronka Niedziela, 4 listopada 2018
Dodatkowe informacje o aktualnościach Biedronki znajdują sie TUTAJ
Artykuły na temat zaangażowania Sieci w promowanie czytelnictwa prezentowaliśmy TUTAJoraz TUTAJ wraz z opinią eksperta Witolda Korobleskiego – tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów