logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Edukacja
   ──────  05.09.2018

Biedronka na rzecz promowania czytelnictwa



„Echo” to pierwsza wyjątkowa wieczorynka przygotowana przez sieć Biedronka dla najmłodszych. W cyklu wieczorynek wzięli udział znani i lubiani polscy aktorzy, którzy czytają bajki o losach Słodziaków. W ten sposób Biedronka zachęca rodziców do czytania dzieciom na głos. Pierwszą opowieść czyta Wiktor Zborowski. „Wieczorynki Słodziaków” i piosenka „Chodź poznaj Gang Słodziaków” to elementy nowej akcji lojalnościowej Biedronki, która ruszyła 27 sierpnia br.

„Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc” to 3-odcinkowy cykl dla dzieci o przygodach wesołej szóstki Słodziaków z leśnej polany. Można je oglądać na oficjalnym kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube. Formuła każdego z kilkuminutowych odcinków zakłada, że znany aktor w sugestywny i plastyczny sposób czyta na głos gromadce skupionych wokół niego Słodziaków bajkę, w której to one są jednymi z bohaterów.

Wieczorynki mają zachęcić dzieci i rodziców do wspólnego czytania. Dzieci, które od najmłodszych lat mają styczność z książkami, w dorosłym życiu chętniej po nie sięgają. Dlatego tak ważne jest, by dorośli czytali dzieciom wtedy, kiedy one same jeszcze nie posiadają takiej umiejętności.

 

– Stworzyliśmy „Wieczorynki Słodziaków” po to, by zachęcić rodziców do częstszego sięgania po książki i czytania ich na głos dzieciom. Takie czytanie pobudza wyobraźnię dzieci oraz uczy rozpoznawać i nazywać emocje. To także idealny sposób na wspólne spędzenie czasu, budowanie więzi i zaufania, możliwość zadawania pytań i znajdowania odpowiedzi – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Za realizację „Wieczorynek Słodziaków, czyli bajek na dobranoc” odpowiedzialna jest agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Wszystkie odcinki dostępne są na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube

Na oficjalnym kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube znaleźć można także piosenkę „Chodź poznaj Gang Słodziaków”, która zaledwie po tygodniu od publikacji ma już blisko 1,5 mln wyświetleń. To kolejna piosenka, która powstała w ramach realizowanych przez sieć Biedronka kampanii i jest dostępna w serwisie. W zeszłym roku 7. miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w zestawieniu YouTube Rewind w Polsce zdobył „Hymn Świeżaków”. Była to jedyna piosenka opublikowana przez firmę, która uplasowała się w pierwszej dziesiątce.

Opublikowany przez Biedronka Środa, 22 sierpnia 2018

„Wieczorynki Słodziaków” to kolejny pomysł Biedronki, by promować czytelnictwo. Najbardziej rozpoznawalnym projektem sieci jest konkurs na książkę dla dzieci „Piórko”. Wydane w jego ramach bajki zostały entuzjastycznie przyjęte przez czytelników i sprzedały się łącznie w ponad 120 tys. egzemplarzy.

Biedronka prowadzi też regularną sprzedaż książek i cyklicznie organizuje festiwale książek, w ramach których znane publikacje można nabyć w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Sieć angażuje się też w wydarzenia promujące czytelnictwo, takie jak np. Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich oraz organizuje akcje specjalne, np. od 2014 r. wprowadza do oferty książki nominowane do nagrody NIKE.

 „Wieczorynki Słodziaków” i piosenka „Chodź poznaj Gang Słodziaków” to elementy nowej akcji lojalnościowej Biedronki, która ruszyła 27 sierpnia br. Więcej informacji na jej temat można znaleźć na stronie www.gangslodziakow.pl.

Biedronka – sieć sklepów należąca do spółki akcyjnej Jerónimo Martins Polska, której właścicielem jest portugalskie konsorcjum Jerónimo Martins. Biedronka generuje 65% dochodów JMP. Szczegółowe informacje o działaniach sieci sklepu Biedronka znajdują się pod adresem TUTAJ   

Opublikowany przez Biedronka Niedziela, 26 sierpnia 2018

CSR   |  biedronka   |  edukacja   |  czytelnictwo   |  Polska   |  Wieczorynki Słodziaków   |  Gang Słodziaków   | 


Nazwa kampanii:
Wieczorynki Słodziaków
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Edukacja
Kraje:
Polska
Nadawca:
Biedronka
Media:
internet
Wykonawca:
Biedronka
Adresaci:
konsumenci, rodzice





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek