Celem realizatorów amerykańskiej kampanii „Knowing is Beautiful” było przekonanie odbiorców, że zrobienie sobie testu na HIV jest modne i stylowe. Sam test potraktowano jako modną markę, a przekaz oparto na zmysłowych i intymnych obrazach, niczym z reklam najlepszych kosmetyków, przez co kampania stała się lifestylowa, inspirująca, a nie strasząca – co było jej głównym założeniem. Podstawową wartością, jaką niesie ze sobą zrobienie testu na HIV jest pewność i zaufanie w związku dwojga ludzi. Bohaterem kampanii, odgrywającym rolę „duchowego doradcy”, jest hip-hopowy artysta Common.
Reklamy pojawiły się w telewizji, w radiu, w prasie, na billboardach i citylightach w lipcu 2004 roku. Kampanię zrealizowała agencja Crispin Porter + Bogusky dla organizacji Henry J. Kaiser Family Foundation.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!