Wolności, podróży, zwycięstwa… głodni godnego życia!
Głodni pomagania – Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna Zielińska, Michał Pazdan, Ewa Szabatin, Mikołaj Cieślak czy Karol Wójcicki – propagatorzy kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża apelują do walki z ubóstwem wśród dzieci. Za koncept inicjatywy odpowiada agencja 4FRAME pod kierownictwem dyrektora kreatywnego Piotra Zawałło.
Realizowana pod hasłem „Głodni pomagania” akcja Polskiego Czerwonego Krzyża zachęca Polaków do przekazywania funduszy na walkę z ubóstwem wśród dzieci. Choć w 2017 roku w Polsce zgodnie z danymi GUS sytuacja wszystkich gospodarstw domowych się poprawiła, nadal wiele rodzin posiadających troje lub więcej dzieci ma trudności z zaspokojeniem potrzeb materialnych.
– Skrajne ubóstwo nie zawsze oznacza głód. Dzieci z rodzin, które na co dzień borykają się z niedostatkiem, najbardziej potrzebują wsparcia i pomocy. PCK od lat odpowiada na ich rzeczywiste potrzeby, które badają nasze oddziały w całej Polsce. Czasem wystarczy mały gest czy niewielka pomoc, aby stworzyć dzieciom godne warunki do życia. W tej kampanii apelujemy do wszystkich o głód pomagania i zachęcamy do wsparcia naszej akcji –mówi Małgorzata Szukała z Polskiego Czerwonego Krzyża.
Opublikowany przez Polski Czerwony Krzyż (PCK) Poniedziałek, 22 października 2018
W przedstawionych na bilbordach hasłach akcji, znani opowiadają o swoim apetycie na życie. Głodni doświadczeń życiowych, wrażeń, wolności, zwycięstwa Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna Zielińska, Tomasz Karolak, Michał Pazdan, Ewa Szabatin, Mikołaj Cieślak, Małgorzata Ohme, Bartosz Węglarczyk i Karol Wójcicki, podkreślają znaczenie największego głodu – niesienia pomocy.
Do zmniejszenia skali zjawiska ubóstwa skrajnego i relatywnego przyczyniły się w zeszłym roku m.in. wzrost wynagrodzeń, spadek bezrobocia, a w przypadku rodzin z dziećmi świadczenie wychowawcze Rodzina 500+. Pomimo pozytywnych procesów, negatywne konsekwencje związane z niedostatkiem wciąż wpływają na codzienność ponad miliona polskich dzieci.
Opublikowany przez Polski Czerwony Krzyż (PCK) Wtorek, 16 października 2018
Inicjatorzy kampanii oraz promujący akcję celebryci, zachęcają do przekazywania dowolnych kwot w serwisie PCK.pl. Już 25 zł pozwoli na dofinansowanie pięciu obiadów dla dziecka w szkole przez tydzień, 50 zł umożliwi z kolei zakup pomocy edukacyjnych, a 100 zł to równowartość paczki świątecznej dla całej rodziny.
Kreacja #głodnipomagania powsta w agencji 4FRAME pod kierownictwem dyrektora kreatywnego Piotra Zawałło. W realizację działań zaangażowani są również specjaliści thegoodpeople (przygotowali wszystkie materiały wizualne) , agencja 24/7Communication (w zakresie PR), za zdjęcia odpowiada Branch Creative fotografa Arcadius Mauritz, za reklamy radiowe studio Efektura. Kampania realizowana jest m.in. w internetecie, radiu oraz outdoorze.
Głównym partnerem akcji jest Onet Kobieta i FoodLab Studio. Kampania została objęta patronatem medialnym przez Polskie Radio, mamotoja.pl, polki.pl, Noizz oraz Business Insider. Kampanię wspiera także Auchan Retail Polska.
Szczegółowe informacje znajdują się na głównej stronie organizacji –TUTAJ – oraz w social mediach.
Polski Czerwony Krzyż jest częścią Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca.
Opublikowany przez Polski Czerwony Krzyż (PCK) Poniedziałek, 22 października 2018
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS