logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
28.10.2024
Tematy: Wydarzenia, Polska

„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS



Wystartowała jubileuszowa edycja Galerii Plakatu AMS, najważniejszego konkursu na plakat w Polsce, wzbogacona o kategorię dodatkową – motion. Konkurs, który od dwóch dekad niezmiennie angażuje i skłania do refleksji nad istotnymi kwestiami społecznymi, tym razem stawia pytanie, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie.

Zadaniem uczestników jest zastanowienie się nad wyzwaniami, możliwościami i granicami, jakie niesie ze sobą rewolucja cyfrowa oraz zaprojektowanie plakatu ilustrującego ten fenomen. W tej edycji, oprócz klasycznej formy plakatu, organizatorzy wprowadzili odrębną kategorię – motion, czyli 10-sekundową animację. Uczestnicy i uczestniczki mogą nadsyłać prace interpretujące główne hasło tegorocznej odsłony konkursu do 12 listopada 2024 r. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne oraz zestawy składające się z produktów marki Samsung. Wybrane prace będą prezentowane przez cały rok na nośnikach AMS.

– W Galerii Plakatu AMS już po raz 25. stawiamy pytanie. Tym razem zachęcamy do refleksji nad tym, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka pionu marketingu i sprzedaży, członkini zarządu AMS. – Nasz konkurs od dwudziestu lat właśnie temu służy – zadaje pytania i zachęca do poszukiwania odpowiedzi, których wyrazem są plakaty – dodaje.

Partnerem głównym 25. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS jest Samsung, który przyzna nagrodę specjalną dla autorki lub autora pracy, która w najpełniejszy sposób odpowie na pytanie, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie. Praca powinna odzwierciedlać rolę, jaką technologia odgrywa w codziennym życiu twórców – zarówno profesjonalnych, jak i amatorów.

– W erze cyfrowej kreatywność nie zna granic, a dostęp do zaawansowanych technologii umożliwia każdemu twórcy wyrażenie siebie w pełni – mówi Agata Woźniak, marketing manager w dywizji Memory firmy Samsung – To nie narzędzia definiują twórcę, lecz jego pasja, a my jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej cyfrowej rewolucji – dodaje.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 12 listopada 2024 r., wgrywając je na platformę galeriaplakatu.ams.com.pl. Werdykt jury poznamy do 12 grudnia 2024 r., a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2025 r.

Wyboru laureatów/laureatek dokona jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, doradczyni zarządu ds. CSR w AMS;
  • Natalia Borawska, Creative Director VML;
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie;
  • Anna Frydrych, artystka, projektantka graficzna, aktywistka, absolwentka UW i ASP w Warszawie, laureatka konkursów i przeglądów graficznych;
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS;
  • Krzysztof Jarzębski, Well Done Kris, Art Director, ilustrator, content creator;
  • Maciej Kamiński, dyrektor dywizji Memory w Samsung w Polsce i regionie CEE;
  • Aleksander Małachowski, Hashtagalek, fotograf architektury, magister sztuki, współtwórca kursu fotografii ProjektFotografia.pl, autor słynnej pracy „Polska Gościnność”;
  • Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU.

Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na: https://galeriaplakatu.ams.com.pl/.

oprac: Dorota Chrobak



Nazwa wydarzenia:
25. konkurs Galerii Plakatu AMS
Kraje:
Polska
Nadawca:
AMS i Samsung





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek