Trzy plakaty przedstawiają komunikat dotyczący spożywania alkoholu zapisany rozmytą czcionką, literki unoszą się na tafli przywołując na myśl obraz widziany po nadmiernym spożyciu alkoholu. Kampania przygotowana przez agencję TBWA z Londynu pod hasłem „Talk now and avoid problems later” („Rozmawiaj teraz i uniknij problemów później”) ma na celu zwiększenie świadomości na temat spożywania napojów wysokoprocentowych i zachęcenie do odwiedzenia strony internetowej organizacji Drinkaware, która zajmuje się problemem kultury picia i minimalizowania związanych z tym zagrożeń.
Agnieszka Strzępka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza