„Miałam raka. I nie mogłam kochać bez procentów…”
Czy miłość przełamie tabu mówienia o chorobie? Czy miłość w chorobie w ogóle jest możliwa? Fundacja Rak’n’Roll przekonuje, że tak. Jednak dla wielu uczucia mogą nie wystarczyć. „Nie ma miłości bez procentów” – w najnowszym spocie realizowanym w ramach kampanii, organizacja zachęca do wsparcia jej podopiecznych.
„Miałam raka. I było tak, że nie mogłam kochać bez procentów…” – mówi Gosia, główna bohaterka spotu i jednocześnie podopieczna Fundacji. Razem ze swoim mężem Dawidem w spocie przypominają wydarzenie, które na zawsze zmieniło ich życie: – Rzeczywiście poznaliśmy się w klubie 16 lat temu, 25 października. Do dzisiaj jest to data, którą świętujemy start naszego związku. Z Dawidem było tak, że od razu wiedziałam, że jest to facet na całe życie. Zawsze się wspieraliśmy, a wzajemna i piekielnie silna miłość, jestem przekonana, pozwoliła nam przejść przez raka. Jak było mi ciężko to on mnie ciągnął w górę. Jest zawsze obok, jak rycerz.
Miałam raka. I było tak, że nie mogłam kochać bez procentów… ale innych niż myślisz. Do miłości potrzebowałam 1% podatku. Nie ma miłości bez procentów. Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów. Przelej na zdrowie KRS 0000 338 803. www.raknroll.pl
Opublikowany przez Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie na 16 lutego 2018
Spot jest kolejną odsłoną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypominającej jak istotne w walce z chorobą są fundusze. Nagranie „Nie ma miłości bez procentów” zrealizowane we współpracy z Grey Group Poland, przedstawia prawdziwą historię zakochanych imprezowiczów. Przełamując tabu mówienia o chorobie, zachęca do przekazywania na rzecz organizacji 1 procenta podatku Fundacja aby działać potrzebuje wsparcia finansowego. W realizację projektu zaangażowały się także pro bono agencja PR Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, Wołowski & Partners Studio, IndaHash, Lettly oraz dom mediowy MediaCom.
W ramach kampanii powstało dedykowane Rak’n;Rollowi piwo bezalkoholowe „KRS 0000 338 803”. Za stronę koncepcyjno-kreatywną odpowiada agencja Grey Group Poland.
Etykieta umieszczona na butelce informuje dokładnie o tym, jak wesprzeć fundację, a dodatkowo, została zaprojektowana tak, aby w prosty i szybki sposób zapamiętać nazwę produktu, którą należy później wpisać w deklaracji podatkowej.
Bezalkoholowe piwo wraz z informacją o akcji jest dostępne w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju jak na przykład: Klub Komediowy, Wilcza 50, Kulturalna, Klub Stodoła, Cuda na Kiju, Hala Gwardii, Zamieszanie Cocktail Bar, Folgujemy (Wrocław) czy Ministerstwo Browaru (Poznań). Aktualne informacje i możliwość zaangażowania w akcje dostępne są na stronie Fundacji
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu