Posiłek, którego nie pominiesz
Według najnowszych danych WHO niemal miliard ludzi na świecie głoduje – przez co najmniej rok dzień po dniu nie są w stanie dostarczyć sobie odpowiednich do zapotrzebowania energetycznego wartości odżywczych. Najnowsza reklama izraelskiego oddziału agencji Saatchi&Saatchi dotyka problemu niedożywienia w wyjątkowym kontekście i przy użyciu niestandardowego narzędzia przekazu.
Święta to nie tylko okres, kiedy ludzie skłonni są bardziej pochylić się nad losem bliźniego, otworzyć na jego trudną sytuację i kierując odruchem serca wesprzeć charytatywnie wybrany cel. To także moment, kiedy w gorączce świątecznych przygotowań często poszukuje się podpowiedzi i przepisów w Internecie.
Twórcy wykorzystali ten fakt i we współpracy z największymi portalami horyzontalnymi uruchomili specjalną kampanię reklamową opartą na… pomijaniu komunikatu. Kiedy bowiem zniecierpliwiony widz klikał w trakcie wyświetlania reklamy produktu spożywczego przycisk „Skip”, na ekranie ukazywał się następujący komunikat: „Ty postanowiłeś pominąć posiłek z wyboru, ale tysiące ludzi w Izraelu pomija go, ponieważ nie ma innego wyjścia. Pomóż komuś świętować. Podaruj posiłek”.
Dzięki akcji potrzebującym udało się przekazać ponad 17 tysięcy posiłków.
O innej kampanii wykorzystującej mechanizm pomijania reklam pisaliśmy niedawno tu: https://kampaniespoleczne.pl/pominieci-pomijaja/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”