────── 19.05.2017
Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Goły smutny penis
Francuska organizacja AIDES, zajmująca się profilaktyką HIV/AIDS, regularnie co kilka miesięcy organizuje kampanie kierowane do młodzieży i zachęcające do używania prezerwatyw. Zawsze są bardzo odważne – pełne symboli seksualnych i jednocześnie humoru. Spot „Naughty Graffiti” wykonany przez paryski oddział agencji TBWA opowiada o lekkomyślnym penisie, z którym nikt nie chce nawiązać bliższej relacji bez odpowiedniej ochrony. Jak można nie lubić tego filmu?
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem