O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
Kolęda o piwach i o wąchaniu kleju
Belgijskie centrum handlowe tuż przed Świętami Bożego Narodzenia. Rozbiegani klienci przystają na chwilę przed dziecięcym chórem, który właśnie rozpoczął śpiewać „Cichą Noc”. Po chwili do ich uszu dociera całkiem niekonwencjonalny tekst tej znanej kolędy: Jesteśmy na haju, razem ze znajomymi ukradliśmy kilka piw. Dalej jest jeszcze ciekawiej, bo „kolęda” opowiada o wąchaniu kleju w szkołach podstawowych, wyzwiskach pod adresem „rudzielców”, zastraszaniu i kradzieżach, które zdarzają się już wśród najmłodszych. Zdecydowanie niegrzeczne wariacje na temat znanych kolęd powstały z inicjatywy belgijskiej organizacji De Opvoedingslijn, która chce zachęcić w ten sposób rodziców do zwracania się o pomoc do specjalisty w przypadku problemów wychowawczych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem