────── 18.05.2017
O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
To tylko narkotyki
Szybka akcja reanimacyjna. Kierowca ledwo żywy, a pasażer zrozpaczony w karetce pogotowia. – On był tylko na haju” – lamentuje. – Tylko na haju? Trzeba było mówić od razu. Nic mu nie będzie – odpowiada z przekonaniem sanitariusz a poszkodowany odzyskuje zdrowie. – Naprawdę? – Eee nie! Dwie zabawne amerykańskie reklamy telewizyjne zrealizowane przez Ad Council oraz agencję Mullen dla Departamentu Transportu USA przekonują, że skutki kierowania samochodem w stanie nietrzeźwości alkoholowej i narkotykowej są identyczne, a tłumaczenie się kierowcy, że „to tylko narkotyki”, wskazuje na jego bezmyślność.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!