Sojowe zestawienie kampanii promujących wegetarianizm
Wściekła kiełbaska stawia opór
Młody mężczyzna podnosi do ust kiełbaskę i słyszy od niej – Nie robiłbym tego, gdybym był Tobą, synku. Jestem przetworzonym mięsem, no wiesz, wieprzowina, kurczak, kości, o reszcie prawdopodobnie nie chcesz wiedzieć. Monolog się rozkręca, a Pan Kiełbasa opowiada, w jak paskudnych warunkach były trzymane zwierzęta, z których jest zrobiony. Kiedy mimo wszystko chłopak zatapia w kiełbasce zęby, ukazują się realistyczne obrazy dantejskich scen sfilmowanych w oborach, ubojniach i rzeźniach. „Gdyby fast food umiał mówić, z pewnością byś go wysłuchał. Zostań wegetarianinem” – głosi hasło kampanii. Amerykańska organizacja Mercy for Animals zwraca w ten kreatywny sposób uwagę na proces produkcji produktów mięsnych od narodzin zwierzęcia do finalnego przetworzenia w rzeźni, chcąc przekazać odbiorcom, że apetycznie wyglądające mięsne danie to tak naprawdę niezdrowy zlepek cierpienia, tłuszczu i chemii.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”