────── 16.05.2017
Sojowe zestawienie kampanii promujących wegetarianizm
Portret człowieka z foką i psem
Pod hasłem „Jestem Zwierzęciem. Myślę. Czuję. Chcę żyć” Stowarzyszenie Empatia organizuje w wielu miastach Polski happeningi. Scenariusz akcji za każdym razem jest podobny: kilkadziesiąt osób stoi w milczeniu, trzymając plakaty z portretami różnych zwierząt. Nie ma szokowania krwią czy scenami przemocy – jedynie wizerunki stworzeń opatrzone hasłem akcji. Zdaniem organizatorów, happeningi w symboliczny sposób zwracają „osobowość i biografie” zwierzętom, które zostają uprzedmiotowione przez przemysł mięsny i sprowadzone do roli liczonego w tonach żywca.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem