logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Portret człowieka z foką i psem
08.11.2012
Tematy: Wydarzenia

Portret człowieka z foką i psem



Od kwietnia tego roku Stowarzyszenie Empatia organizuje w różnych miastach Polski akcje uliczne „Jestem Zwierzęciem. Myślę. Czuję. Chcę żyć”, w ramach których prezentowane są przechodniom portrety zwierząt. Kilkadziesiąt osób stojących w milczeniu, trzymających plakaty z portretami różnych zwierząt, ma bez szokowania krwią i scenami przemocy, w symboliczny sposób ma zwrócić im osobowości, biografie zabrane przez mechanizm ich wykorzystywania, często przybierający formę przemysłu. 

Dotychczas zorganizowano kilkanaście takich akcji w Warszawie, Gdańsku, Katowicach i Szczecinku. Stowarzyszenie zaprasza na dwie kolejne akcje, tym razem w Toruniu i Lublinie. Celem akcji jest przypomnienie społeczeństwu, że zwierzęta nie są rzeczami, a codzienne wybory ludzi (np. jedzenia, ubioru, rozrywki) wiążą się z ich losem. Uczestnicy akcji będą także zachęcać do weganizmu, rozdając ulotki informacyjne.

W Toruniu uczestnicy spotkają się 10 listopada na Starym Mieście pod pomnikiem Kopernika w godzinach 12:00-14:30, w Lublinie zaś 17 listopada na Placu Łokietka przu Ratuszu w tych samych godzinach. Galerie zdjęć (tzw. podwójnych portetów) z poprzednich wydarzeń można obejrzeć na Facebooku.

Organizatorzy będą także zbierać podpisy pod petycjami za zakazem wykorzystywania zwierząt w cyrkach, przeciwko rzezi fok i przeciwko hodowli zwierząt dla futer. Będzie można także porozmawiać na temat zdrowotnych, ekologicznych i etycznych kwestii diety roślinnej.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek