Zanim Ice Bucket Challenge nie zdetronizował wszystkich kampanii społecznych w social media, przez kilka miesięcy 2014 roku Facebook, Instagram i Twitter należał do hashtagu #nomakeupselfie. W marcu 2014 portale społecznościowe zostały zalane falą selfies z, najczęściej młodymi, kobietami bez makijażu. Wraz z rosnącą liczbą opublikowanych fotografii wzrastała liczba datków na rzecz organizacji walczących z rakiem piersi, które nie kryły swojego zdziwienia – kto akcję zainicjował, nie jest jasne. Tylko w ciągu kilku dni brytyjska organizacja Cancer Research UK wzbogaciła się o 8 mln funtów, 800 tys. fanów na Facebooku i 140 tys. na Twitterze. Nikt nie twierdzi, że akcja zmieniła postawy i przełoży się wymiernie na zwiększenie wykrywalności raka piersi, ale na hojność i zainteresowanie problemem tysięcy młodych kobiet naprawdę nie wypada narzekać.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem