Domalowywanie oczu czy uśmiechów to dobrze znana strategia "ożywiania" najróżniejszych przedmiotów i obiektów.
Najnowsza kampania zrealizowana przez F/Nazca Saatchi & Saatchi na zlecenie Pan-Amerykańskiego Banku Oczu (APABO) również posługuje się tym znanym chwytem, jednak robi to w sposób tak uroczy, że nie można nie popaść w rozczulenie lub wesołość, obcując z łypiącymi kubłami na śmieci, kominami, hydrantami, tunelami czy parkowymi drzewami jej autorstwa. Ten pełen ciepła spot nosi tytuł „Olhos dão vida” ("Oczy dają życie") i prezentuje najróżniejsze przedmioty i obiekty w przestrzeni publicznej wyposażone w parę okrągłych oczu, zmieniającą je w zabawne lub przejmujące postacie. W ramach akcji prowadzono również działania ambientowe na podobnej zasadzie.
Celem kampanii jest redukcja liczby osób borykających się z uszkodzeniami rogówki oka oraz pomoc niewidomym w całej Ameryce Łacińskiej poprzez zwiększenie liczby darczyńców aktywnie zainteresowanych wspieraniem organizacji.
Marta Reutt
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu