Dziecko nie chce wybierać między rodzicami
Ranisz mnie, cierpię, wstydzę się, zasmucasz mnie – dzieci wprost mówią o uczuciach, które pojawiają się, gdy rodzice przy nich mówią o wzajemnych pretensjach, oskarżeniach, obrażają i ranią nawzajem.
Ruszyła 2. odsłona kampanii społecznej Rzecznika Praw Dziecka „Jestem mamy i taty”. Zwraca ona uwagę społeczeństwa na problem wikłania dziecka w sprawy okołorozwodowe rodziców oraz stawiania go w sytuacji konfliktu lojalnościowego wobec nich. Przypomina także, że każde dziecko ma prawo do kontaktów z obojgiem rodziców.
Spoty będa emitowane w telewizji publicznej i komercyjnych oraz w kinach. Autorem strategii komunikacji, kreacji, spotów reklamowych oraz printów jest agencja TELESCOPE. Produkcję spotu realizował Mojo Films, a zdjęcia są autorstwa Radka Polaka.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń